Resum i resultats Xpress Tennis Cup – Gran Final Catalunya

Rècord de participació en la tercera edició del Torneig Xpress Tennis Cup organitzat per la Fundació Jesús Serra a Catalunya

Les pistes del Cercle Sabadellès 1856 van congregar més de 170 joves tenistes i 32 equips de tota la regió.

Els dies 15 i 16 de juny es va posar el colofó final a l’edició de Catalunya de l’Xpress Tennis Cup. Aquesta competició impulsada per la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i la firma esportiva Wilson, ha acabat amb gran èxit de participació la tercera incursió en terres catalanes.

Després dels tornejos disputats en el Club Tennis Llafranc, Club Natació Lleida i el Club Tennis Tarragona, el dissabte 15 de juny les pistes del Cercle Sabadellès 1856 van agafar el relleu d’aquest torneig disputant la fase provincial de Barcelona, en què van participar esportistes amb edats compreses entre 5 i 12 anys en partits de 20 minuts. Hi van participar més de 150 nens distribuïts en 27 equips d’11 clubs diferents.

32 equips i 178 participants

El diumenge 16 de juny va arribar el plat fort amb la gran final de Catalunya. La van disputar 178 nens que formaven part de 32 equips amb més de 350 espectadors a les grades. Tots els finalistes van rebre material esportiu de la marca Wilson. Al seu torn, els equips guanyadors van rebre material esportiu Wilson valorat en 500 euros i els subcampions material per valor de 250 euros.

Els premis als guanyadors els van lliurar el director general de la Fundació Jesús Serra, Ignacio Gallardo-Bravo, i, en representació del Cercle Sabadellès, Bruno Barrientos, David Segarra i Marc Domingo.

Activitats lúdiques

L’aspecte lúdic del torneig és una de les claus de l’èxit. En aquest sentit, a més del campionat també es van dur a terme un altre tipus d’activitats amb l’objectiu de fomentar els valors de l’esport, el treball en equip i la solidaritat entre els més joves.

Així, l’ambient generat converteix el torneig en una gran festa, en què a més de tenir un estand Wilson, Tennis Aid i Pombel, els assistents han participat en activitats per a tots els públics, per mesurar la punteria, jocs amb raquetes gegants, street tennis, tri-tennis, zona chill out, photocall, un taller per pintar cordatge, sortejos i un gran nombre de sorpreses que fan d’aquest torneig una competició diferent i singular.

Totes les imatges i vídeos »

Quadre d’honor

Tots els guanyadors i finalistes de les diverses categories i modalitats

Categoria Sub-10 Femení
Guanyador: CN Lleida
Finalista: TC Badalona

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: CT Sabadell
Finalista: CT Reus Monterols

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: CN Lleida
Finalista: Cercle Sabadellès

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: CT Lleida
Finalista: CT Reus Monterols

Agraïments

Volem agrair la participació de tots els equips i la col·laboració del Cercle Sabadellès 1856. També hem de destacar el suport de Wilson, Pombel Smoothies, Nestlé Fitness, Solan de Cabras i Tennis Aid en totes les proves del circuit.
Gràcies a tothom!