Resum i resultats Xpress Tennis Cup – Gran Final Madrid

Les pistes del Complejo Deportivo RACE van congregar més de 220 joves tenistes i 44 equips de tota la comunitat.

Els dies 22 i 23 de juny es va celebrar l’edició de la Comunitat de Madrid de l’Xpress Tennis Cup. Aquesta competició impulsada per la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i la firma esportiva Wilson, ha acabat amb gran èxit de participació la primera incursió en terres madrilenyes.

Les dues fases prèvies d’aquesta competició innovadora es van jugar dissabte 22 de juny a les pistes del Complejo Deportivo RACE. Hi van participar esportistes amb edats compreses entre 5 i 12 anys de 44 equips en partits de 20 minuts.

El diumenge 23 de juny va arribar el plat fort amb la gran final de la Comunitat de Madrid. La van disputar 110 infants que formaven part de 18 equips. Tots els finalistes van rebre material esportiu de la marca Wilson. Al seu torn, els equips guanyadors van rebre material esportiu Wilson valorat en 500 euros i els subcampions material per valor de 250 euros.

Els premis als guanyadors els van lliurar la vicepresidenta de la Fundació Jesús Serra, Laura Halpern i, en representació del Complejo Deportivo RACE, Carlos Fernández i Oscar Vega.

Activitats lúdiques

L’aspecte lúdic del torneig és una de les claus de l’èxit. En aquest sentit, a més del campionat també es van dur a terme un altre tipus d’activitats amb l’objectiu de fomentar els valors de l’esport, el treball en equip i la solidaritat entre els més joves.

Així, l’ambient generat converteix el torneig en una gran festa, en què a més de tenir un estand Wilson, Tennis Aid i Pombel, els assistents han participat en activitats per a tots els públics, per mesurar la punteria, jocs amb raquetes gegants, street tennis, tri-tennis, zona chill out, photocall, un taller per pintar cordatge, sortejos i un gran nombre de sorpreses que fan d’aquest torneig una competició diferent i singular.

Galeria

Totes les imatges i vídeos »

Quadre d’honor

Tots els guanyadors i finalistes de les diverses categories i modalitats

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: Rozas Club
Finalista: CT El Tejar
3r classificat: ET Galapagar

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: RACE «A»
Finalista: RACE «C»
3r classificat: Rozas Club

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: RACE «A»
Finalista: CT El Tejar
3r classificat: CT Valdepelayo

Agraïments

Volem agrair la participació de tots els equips i la col·laboració del Cercle Sabadellès 1856. També hem de destacar el suport de Wilson, Pombel Smoothies, Nestlé Fitness, Solan de Cabras i Tennis Aid en totes les proves del circuit.
Gràcies a tothom!