Resum i resultats Xpress Tennis Cup – Gran Final Valencia

Gran èxit de participació en el primer Torneig Xpress Tennis Cup organitzat per la Fundació Jesús Serra a la Comunitat Valenciana
Les pistes del Club Español de Tenis de València van congregar 115 joves tenistes i 24 equips de tota la regió.

Els dies 11 i 12 de maig es va posar el colofó final a l’Xpress Tennis Cup de la Comunitat Valenciana. Aquesta competició impulsada per la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i la firma esportiva Wilson, ha acabat amb gran èxit la primera incursió en terres llevantines.

Després dels tornejos disputats a l’Equelite Sport Academy d’Alacant i el CT Castelló, el dissabte 11 de maig les pistes del Club Español de Tenis de València van agafar el relleu d’aquest torneig celebrant la fase provincial, en què van participar nens i nenes amb edats compreses entre 5 i 12 anys en partits de 20 minuts.

24 equips i 115 participants

El diumenge 12 de maig va arribar el plat fort amb la gran final de la Comunitat Valenciana. La van disputar 115 esportistes que formaven part de 24 equips amb més de 300 espectadors a les grades. Tots els finalistes van rebre material esportiu gentilesa de Wilson. Al seu torn, els equips guanyadors i els subcampions van rebre material esportiu Wilson.

Els premis als guanyadors els van lliurar Chimo García, en representació del Club Español de Tenis i, en representació de la Fundació Jesús Serra, Marina Fernández, Joel Ramírez i Lola Ochoa, esportista paralímpica.

Activitats lúdiques

L’aspecte lúdic del torneig és una de les claus de l’èxit. En aquest sentit, a més del campionat també es van dur a terme un altre tipus d’activitats amb l’objectiu de fomentar els valors de l’esport, el treball en equip i la solidaritat entre els més joves.

Així, l’ambient generat converteix el torneig en una gran festa, en què a més de tenir un estand Wilson i Tennis Aid, els assistents han participat en activitats per a tots els públics, per mesurar la punteria, jocs amb raquetes gegants, street tennis, tri-tennis, zona chill out, photocall, un taller per pintar cordatge, sortejos i un gran nombre de sorpreses que fan d’aquest torneig una competició diferent i singular.

Totes les imatges i vídeos »

Quadre d’honor

Tots els guanyadors i finalistes de les diverses categories i modalitats

Categoria sub-10 femení
Guanyador: CT Benicarló
Finalista: CAM Villenense

Categoria sub-10 masculí
Guanyador: Club de Campo Elche
Finalista: CAM Villenense

Categoria sub-12 femení
Guanyador: CT Llíria
Finalista: CT Benicarló

Categoria sub-12 masculí
Guanyador: CT Benicarló
Finalista: Club de Campo Elche

Agraïments

Volem agrair la participació de tots els equips i la col·laboració del Club Español de Tenis. També hem de destacar el suport de Wilson, Pombel Smoothies, Nestlé Fitness, Solan de Cabras i Tennis Aid en totes les proves del circuit.
Gràcies a tothom!