Finalitza el Xpress Tennis Cup 2018

Gran èxit del Xpress Tennis Cup organitzat per la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, per fomentar el tennis entre els més petits.
El Xpress Tennis Cup torna a ser un èxit per segon any consecutiu. Aquest any han participat en la competició més de 900 jugadors de 33 clubs de tennis a Catalunya.

La Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i la signatura de equipació esportiva Wilson s’han unit per impulsar aquest projecte esportiu destinat a fomentar el tennis base entre els més petits.

Aquesta segona edició de Xpress Tennis Cup ha comptat amb quatre fases classificatòries en què nens i nenes amb edats compreses entre 5 i 12 anys, i que, en l’actualitat, formen part d’un club de tennis, han representat per equips al seu club en partits de 20 minuts.

Les fases provincials s’han celebrat durant els mesos d’abril i maig a: Club Natació Lleida; Club Tennis Tarragona; Club Tennis Llafranc (Girona), i al Cercle Sabadellès (Barcelona). Els guanyadors de les diferents categories, sub-10 i sub-12 tant femení com masculí, van participar a la Gran Final que va tenir lloc el passat 20 de maig també al Cercle Sabadellès (Barcelona).

La Gran Final, amb una durada de gairebé 4 hores, va comptar amb més de 170 participants i 32 equips dels clubs finalistes i guanyadors de cadascuna de les fases provincials disputades. Més de 300 espectadors entre els quals es trobava el número 1 de pàdel, Fernando Belasteguín, més conegut com “Bela”, no es van voler perdre aquesta gran festa del tennis formatiu.

Els equips guanyadors van rebre un xec de 500 euros mentre que els subcampions de 250 euros. Tots dos xecs són perquè els nens de l’equip puguin adquirir material esportiu Wilson. Van fer lliurament dels premis Laura Halpern, directora general de la Fundació Jesús Serra; i, en representació del Cercle Sabadellès, Jordi Andreu i Marc Domingo.

Totes les imatges i videos Galeria »

Quadre d’honor

Tots es guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats

Categoria Sub-10 Femení