Resum i resultats Xpress Tennis Cup – Tarragona

Dissabte 28 d’abril es va disputar la Fase de Tarragona del Xpress Tennis Cup – Fundació Jesús Serra a les magnífiques instal·lacions del CT Tarragona. El resultat ha estat excel·lent amb un molt bon ambient viscut durant tota la jornada.

Xpress Tennis Cup és el projecte esportiu  pel tennis base, impulsat per la Fundació Jesús Serra del Grup Catalana Occident. Es tracta d’un format innovador, on els jugadors competiran en partits xpress de 20 minuts. El campionat està dirigit a nens i nenes d’entre 5 i 12 anys que competeixen per equips representant al seu club.

La Fundació Jesús Serra, dirigida per Laura Halpern, fomenta anualment desenes de projectes (en tasques d’investigació i docència, esdeveniments culturals, activitats esportives, iniciatives solidàries …), tant propis com en col·laboració amb altres institucions, amb l’objectiu d’impulsar les tasques i el compromís del Grup Catalana Occident amb la societat.

30 equips i 195 participants

La Fase de Tarragona del Xpress Tennis Cup ha estat classificatori per a la Gran Final. L’esdeveniment va acollir 30 equips i 195 participants de diferents clubs de la província de Tarragona que van ocupar un total de 9 pistes durant, gairebé, 4 hores que va durar el aquesta gran festa del tennis formatiu.

Vam rebre participants d’arreu de la província (CTTarragona, Tennis Park, Gimnàstic de Tarragona, CTR Monterols, CT Constantí, CST Cunit) on tots els participants i acompanyants van poder gaudir d’aquesta fantàstica festa del tennis formatiu.

Aquest torneig va despertar una gran expectació, amb més de 180 assistents mirant els partits dels diferents equips participants al voltant de les pistes.
Varen fer entrega dels premis Antonio Poveda (Representació del CT Tarragona), Víctor Saladich (Representació de Wilson), Lola Ochoa (nº1 estatal de Tennis en Cadira de Rodes), Marina Fernandez i Joel Ramírez (Representants del Xpress Tennis Cup – Fundació Jesús Serra).

Més enllà de les pistes

A la Fun Zone, també hi va estar present el Lola Ochoa (reconeguda jugadora de tennis en cadira de rodes, actual nº1 del rànquing estatal i nº35 mundial).

Va fer un clínic amb nens i nenes i aquests nens també li van poder demanar autògrafs.
A la Fun Zone, els nens/es, pares i mares van poder provar els últims models de les raquetes Wilson, així com jugar a tennis amb les Giant Rackets.

Tennis Aid també va estar present en el estand al village el participants i acompanyants van poder adquirir material com samarretes, polseres en benefici a aquesta associació. Wilson, també va tenir el seu pròpi stand al village, on disposava de raquetes de test i també d’una “ruleta boja” on els assistents van poder aconseguir fantàstics premis.

Totes les imatges i videos Galeria »

Quadre d’honor

Tots es guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats

Categoria Sub-10 Femení