Récord de participació en la 3ª edició de Xpress Tennis Cup en Tarragona

La tercera edició de l’Xpress Tennis Cup, uun projecte esportiu que té com a objectiu impulsar el tenis base, ha tornat a Tarragona amb un gran èxit de participació. El torneig promogut per Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i la firma esportiva Wilson va culminar amb una participació massiva. En aquesta tercera edició hi va participar un total de 30 equips, més de 170 nens i fins a set clubs diferents.

Per tercer any consecutiu, el Club Tennis Tarragona ha estat l’encarregat d’acollir la fase provincial tarragonina. Les seves instal·lacions, amb quinze pistes de tenis, han estat el marc perfecte per desenvolupar aquesta innovadora competició que conjuga a la perfecció esport i diversió per als més petits.

El torneig té com a objectiu reforçar els valors de l’esport, l’esforç, el treball en equip i la solidaritat entre els més joves. L’Xpress Tennis Cup s’adreça a nens i nenes amb edats compreses entre els 5 i 12 anys i que formin part d’un club de tenis.

30 equips i 170 participants

La fase de Tarragona va ser especialment memorable gràcies a la presència de Quico Tur, jugador de tenis en cadira de rodes, considerat el millor jugador d’Espanya de tots els temps en aquesta disciplina esportiva. Els participants del torneig van gaudir de la seva presència i alguns fins i tot hi van pilotejar.

Els equips guanyadors de la fase provincial de les diferents categories van ser el CE Constantí, campió de sub-10 femení; el Reus Monterols, campió en la categoria sub-10 masculí i en la categoria sub-12 femení, i el CST Cunit, guanyador en la categoria sub-12 masculí. Tots aquests equips participaran en la gran final que tindrà lloc al club esportiu Cercle Sabadellès de Barcelona el 16 de juny.

Activitats lúdiques

L’aspecte lúdic del torneig és una de les claus de l’èxit. En aquest sentit, a més del campionat també es van dur a terme un altre tipus d’activitats amb l’objectiu de fomentar els valors de l’esport, el treball en equip i la solidaritat entre els més joves.

Així, l’ambient generat converteix el torneig en una gran festa, en què a més de tenir un estand Wilson i Tennis Aid, , els assistents han participat en activitats per a tots els públics, per mesurar la punteria, jocs amb raquetes gegants, street tennis, tri-tennis, zona chill out, photocall, un taller per pintar cordatge, sortejos i un gran nombre de sorpreses que fan d’aquest torneig una competició diferent i singular.

Totes les imatges i vídeos »

Quadre d’honor

Tots els guanyadors i finalistes de les diverses categories i modalitats

Categoria sub-10 femení
Guanyador: CE Constantí
Finalista: CTR Monterols

Categoria sub-10 masculí
Guanyador: CTR Monterols
Finalista: Golf Costa Daurada

Categoria sub-12 femení
Guanyador: CTR Monterols
Finalista: CT Tarragona

Categoria sub-12 masculí
Guanyador: CST Cunit
Finalista: CTR Monterols

Agraïments

Volem agrair la participació de tots els equips i la col·laboració del Club Tenis Tarragona. També hem de destacar el suport de Wilson, Pombel Smoothies, Nestlé Fitness, Solan de Cabras i Tennis Aid en totes les proves del circuit.
Gràcies a tothom!