Torna la 7a edició de la XPress Tennis Cup

Ja està aquí la 7a edició de la Xpress Tennis Cup, el campionat de tennis de nens i nenes de Fundació Jesús Serra.

Tres comunitats autònomes tornaran a ser les encarregades d’acollir els diferents campionats: Catalunya, Comunitat Valenciana i Comunitat de Madrid. En les que es celebraran 9 fases provincials i 2 grans finals.

La Xpress Tennis Cup té per objectiu impulsar els valors esportius, la diversió i la passió per l’esport per sobre de la competitivitat. És per això que ofereix un format innovador: es fan partits de 40 minuts, individuals i dobles, amb constants canvis de jugadors i seran els entrenadors els àrbitres dels partits de l’equip rival. D’aquesta manera prevaldrà el treball en equip en un esport individual com és el tennis.

El Torneig compta amb 3 categories diferents:

– Categoria Minitenis: Nascuts de 2015 en endavant.

– Categoria sub-10: Nascuts el 2013 i 2014.

– Categoria sub-12: Nascuts el 2011 i 2012.

L’objectiu del campionat és oferir una experiència que va més enllà del tennis. S´organitzaran moltíssimes activitats fora de les pistes perquè tots els participants i acompanyants puguin gaudir d’un dia increïble.

En acabar el Torneig, els guanyadors rebran els seus merescuts trofeus i regals del nostre col·laborador Wilson. També s’organitzarà un sorteig de material tècnic Wilson per a tots els participants.

A continuació podreu veure les dates de les fases i finals de cada comunitat autònoma. Com a novetat, en aquesta 7a edició, la fase organitzada a Castelló es trasllada a València, en la què unificarem els equips de Castelló i València.

Catalunya Comunitat Valenciana Comunitat de Madrid

Fase provincial: 27 Maig- Lleida (CN Lleida)

Fase provincial: 29 Abril- Alicante (Juan Carlos Ferrero – Equelite Sport Academy)

Quadre dissabte: 15 Abril- Madrid

(Ciudad de la Raqueta)

Fase provincial: 3 Juny- Tarragona

(Club Tenis Tarragona)

Fase provincial (am): 13 Maig- València (grups de Castellón)

Quadre diumenge: 16 Abril- Madrid

(Ciudad de la Raqueta)

Fase provincial: 4 Juny- Girona (Club Tenis Llafranc)

Fase provincial (pm): 13 Maig- València (grups de València)

(Club Español de Tenis)

Fase provincial: 17 Juny- Barcelona (Cercle Sabadellès)

Gran final: 18 Juny- Barcelona

(Cercle Sabadellès)

Gran final: 14 Maig- València

(Club Español de Tenis)

Un any més, a la Xpress Tennis Cup estarà present l’associació benèfica Tennis Aid. Tots els assistents podran portar el material tècnic que no facin servir i dipositar-lo en caixes Tennis Aid.

Participa i gaudeix d’una jornada practicant l’esport que més t´agrada envoltat dels teus amics i la família.

Ens veiem a les pistes!