Torna la festa del tenis base a Castelló

El tenis torna a tenir protagonisme en un ambient festiu i amb una alta implicació de tots els clubs participants. Els jugadors del CT Castelló, CT Benicarló, CT Almassora, CT Fair Play Benicarló, CT Burriana i CT Torremar, van gaudir d’un intens torneig, seguint sempre les mesures sanitàries anti – Covid.

El torneig que organitza la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occidente, amb la inestimable col·laboració de la marca esportiva Wilson, va tornar a la província de Castelló el darrer dissabte amb la prova que es va disputar al CT Castelló i que ha tornat a manifestar que el torneig és un valor segur de diversió i aprenentatge per als joves tenistes.

Gran il·lusió a les pistes de tenis

Han participat 29 equips i 160 tenistes en aquesta fase classificatòria de Castelló per a la Gran Final de la Comunitat Valenciana que ocuparà lloc el pròxim diumenge 7 de novembre a València.

La jornada va estar marcada per la gran assistència de participants, però sobretot, per les ganes de tots i totes tenistes de poder tornar a disputar un torneig que ja està més que consolidat a la província. Tot i ser una jornada calorosa, el tenis va ser, com sempre, el principal focus d’atenció i diversió per als esportistes i acompanyants.

Tant els jugadors/es  com entrenadors/es van competir en equip i representació del seu club amb els valors de l’esforç, treball en equip i respecte. A més, els joves tenistes van poder gaudir d’altres activitats entre partits com el mini ping-pong o el pinta-cordes, entre d’altres.

Quadre d’honor

A continuació, es detallaran tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats, que també han aconseguit una plaça per ala Gran Final de Catalunya.

Categoria Sub-10 Femenina
Guanyador: CT Castellón “A”
Finalista: CT Benicarló

Categoria Sub-10 Masculina
Guanyador: CT Almassora
Finalista: CT Fair Play Benicarló

Categoria Sub-12 Femenina
Guanyador: CT Torremar
Finalista: CT Fair Play Benicarló

Categoria Sub-12 Masculina
Guanyador: CT Benicarló
Finalista: CT Torremar

Categoria Mini tenis
Format no competitiu sense diferenciar classificació.
Tots els participants van rebre una medalla.

Agraïments

Volem agrair la participació de tots els equips i la col·laboració i acollida del Club Tenis Castelló.

Gràcies a totes i a tots!