Torna la Xpress Tennis Cup en la seva 5ª Edició

El torneig de tenis base de la Fundació Jesús Serra torna amb energies renovades i ja té noves dates. Després de l’edició de 2020, que finalment es va disputar durant la primavera de 2021 amb l’objectiu de complir amb les mesures proposades pel govern, al setembre torna amb força aquesta nova edició.

Des de l’organització del torneig s’ha acordat la realització de l’edició de la Xpress Tennis Cup, ja que, poc a poc, l’activitat esportiva torna al seu curs. Serà a les 3 comunitats que formen part del circuit: Comunitat de Madrid, Comunitat Valenciana i Catalunya. Sempre, amb estricte compliment dels protocols que marquen els organismes oficials.

És per això que es duran a terme els protocols de prevenció davant la Covid-19 que marquen les autoritats, vetllant per la seguretat dels assistents a cada una de les proves.

Per la fundació Jesús Serra sempre ha estat una prioritat poder reubicar les dates per celebrar el torneig de 2021, demostrant la seva clara aposta per el t enis base, organitzant un esdeveniment que fomenta els valors d’esportivitat i companyonia entre els més joves.

A continuació, les dates de cada una de les fases que formen part d’aquesta festa del tenis:

• 18 de setembre (fase Lleida)
  • 2 i 3 d’octubre (fases de Madrid)
  • 17 d’octubre (fase Alacant)
  • 23 d’octubre (fase Castelló)
  • 6 de novembre (fase Valencia)
  • 7 de novembre (final Comunitat Valenciana)
  • 13 de novembre (fase Girona)
  • 14 de novembre (fase Tarragona)
  • 27 de novembre (fase Barcelona)
  • 28 de novembre (final Catalunya)