Torna l’Xpress Tennis Cup amb la màxima il·lusió!

El torneig de tennis base de la Fundació Jesús Serra torna amb energies renovades i ja té noves dates. Després de posposar la 4a edició del torneig amb l’objectiu de complir amb les mesures proposades pel Govern en la prevenció de la Covid-19, al final de setembre marcarà el tret d’inici d’aquesta nova edició.

En el moment actual en què l’activitat esportiva en general, i la tennística en particular, torna a reprendre, a poc a poc i amb cautela, el seu curs, des de l’organització del torneig s’ha acordat la tornada de l’Xpress Tennis Cup a les 3 comunitats autònomes que formen part del circuit: Comunitat de Madrid, Comunitat Valenciana i Catalunya. Sempre, com no pot ser d’altra manera, en estricte compliment de les directrius que emeten els organismes oficials.

És per això que s’implantaran els protocols de prevenció davant de la Covid-19 que marquin les autoritats, vetllant per la seguretat dels assistents en cadascuna de les proves, i que pròximament seran detallades.

Per a la Fundació Jesús Serra sempre ha estat una prioritat poder reubicar les dates per celebrar el torneig en 2020, demostrant la seva aposta pel tennis base, a través d’un esdeveniment que fomenta els valors d’esportivitat i companyerisme entre els més joves.

A continuació, les dates de cadascuna de les fases que formen aquesta festa del tennis base, que en la edició anterior va reunir a 1.500 jugadors, 270 equips i més de 30 clubs i que, per 2020 esperen rebre a més de 2.000 joves tennistes:

26/9: LLEIDA – Club Natació Lleida

4/10: CASTELLÓ – CT Castelló

18/10: TARRAGONA – CT Tarragona

24/10: ALACANT – JC Ferrero – Equelite

31/10: GIRONA – CT Llafranc

7/11: MADRID (Fase prèvia) – Federació de Tennis de Madrid-Fuencarral

8/11: FINAL COM. MADRID – Federació de Tennis de Madrid-Fuencarral

21/11: VALÈNCIA – Club Español de Tennis

22/11: FINAL COM. VALENCIANA – Club Español de Tennis

28/11: BARCELONA – Cercle Sabadellès

29/11: FINAL CATALUNYA – Cercle Sabadellès

Arribar a una 4ª edició incrementant el nombre de participants any rere any és possible gràcies al magnífic ambient que es genera amb els joves tennistes, entrenadors, familiars i clubs que formen part i, especialment, per aquells clubs que ofereixen les seves instal·lacions per ser seus i acollir les fases que componen el torneig, demostrant la seva implicació en un projecte per i per als nens.

Finalment, anunciar com a novetat que l’Xpress Tennis Cup passarà a formar part de l’Circuit de Aficionats de la Reial Federació Espanyola de Tennis.

Torna la festa del tennis base. Torna el Xpress Tennis Cup.