Un gran cap de setmana de tennis a Alacant i Castelló

Alacant va rebre aquest dissabte 24 d’octubre l’Xpress Tennis Cup mentre que Castelló ho va fer el dia següent. Les 2 jornades van permetre celebrar un esdeveniment esportiu de to festiu amb la mateixa seguretat que a la fase de Lleida setmanes enrere.

Alacant

Més de 80 tennistes van disputar la fase d’Alacant, on els primers i els segons classificats per cada categoria van obtenir el seu bitllet per la Gran Final de la Comunitat Valenciana que es celebrarà el diumenge 1 de novembre al Club Español de Tennis (València).

Els clubs que van participar amb els seus equips en les diferents categories del torneig van ser el JC Ferrero Equelite, el CT Petrer, el 40zero i CD Tiro de Pichón.

La Fundació Jesús Serra va posar a disposició dels participants un torneig que compta amb diverses mesures de prevenció davant la Covid-19 com, per exemple, instal·lació de gels hidroalcohòlics repartits en diferents punts de les instal·lacions, zones de descans per cada club o entrega de premis separades per categories, entre moltes altres.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats (les 2 categories femenines es van disputar conjuntament):

Categoria Sub-10 Femení
Guanyador: CD Tiro de Pichón
Finalista: –

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: JC Ferrero Equelite “A”
Finalista: JC Ferrero Equelite “B”

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: 40zero
Finalista: –

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: JC Ferrero Equelite
Finalista: CT Petrer

Categoria Minitennis
Format no competitiu sense diferenciar classificació.
Tots els participants reben una medalla.

Castelló

Com a la fase d’Alacant, més de 80 nens i nenes de la província de Castelló es van reunir per gaudir de l’experiència que proposa la Fundació del Grup Catalana Occidente, l’Xpress Tennis Cup, en una festa que celebra el tennis base.

CT Castellón, CT Burriana, CT Benicarló i CT Torremar van formar part de la 4a edició del torneig (la 2a que es disputa a Castelló) amb moltes ganes de practicar l’esport que més els agrada.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femení
Guanyador: CT Castellón
Finalista: CT Burriana

Categoria Sub-10 Masculí
Finalista: CT Burriana

Categoria Sub-12 Femení
Finalista: CT Torremar

Categoria Sub-12 Masculí
Finalista: CT Torremar

Categoria Minitennis
Format no competitiu sense diferenciar classificació.
Tots els participants reben una medalla.

Agraïments

Agraïr la participació de tots els equips i la col·laboració del JC Ferrero Equelite i del CT Castelló per obrir les portes de les seves instal·lacions per tal de celebrar la festa del tennis base. També destacar el suport de Wilson, A-Champs, Weikis i Nectina.
Gràcies a tots i totes!