Fase Barcelona – Xpress Tennis Cup

Dissabte 27 de Maig es disputarà la Fase de Barcelona de la Xpress Tennis Cup – Fundació Jesús Serra a les instal·lacions del CEM Tennis Vall d’Hebron. Aquesta prova, significarà el tret de sortida a Barcelona de la nova iniciativa esportiva de la Fundació Jesús Serra i donar un impuls més al tennis formatiu.

Video presentació

En un minut, et presentem la Xpress Tennis Cup
Video presentació »

Xpress Tennis Cup

Xpress Tennis Cup es disputarà el 22 d’Abril a Lleida (CN Lleida), el 6 de maig a Girona (Club Tennis Llafranc), el 13 de maig a Tarragona (Club Tennis Tarragona) i el 27 de maig a Barcelona (CEM Tennis Vall d’Hebron).

En cadascuna de les fases es duran a terme les fases classificatòries de les categories sub-10 i sub-12 i la fase provincial de minitennis. A més, al voltant del torneig, es duran a terme activitats i dinàmiques que tenen l’objectiu de fomentar els valors de l’esport, l’esforç personal, el treball en equip i la solidaritat entre joves.

La Gran Final

El 28 de maig a Barcelona (CEM Tennis Vall d’Hebron), es disputarà la Gran Final en què tindran una plaça assegurada els equips campions i subcampions de cadascuna de les categories i modalitats de les fases provincials disputades.

Més enllà de les pistes

En el nostre particular village comptarem amb carpes dels nostres col·laboradors, activitats per a tots els públics des de com mesurar la teva punteria fins a activitats de valors, lounge, photocall, entrevistes als més petits, dj en directe, speaker…

Cal destacar, també, que en la Xpress Tennis Cup estarà present l’associació benèfica Tennis Aid, on els assistents podran portar material de tennis que no facin servir i dipositar-lo a favor de Tennis Aid, que s’encarregarà de fer-lo arribar a aquells qui més ho necessiten.

A la Fun Zone, també hi estarà present el Quico Tur, esportista Paralímpic (que compta amb participació a 4 paralímpiades), 5 cops campió d’Espanya, 5 cops campió del Master Nacional, 9 anys Número 1 de Estatal i actualment top 3.
Farà un clínic amb nens i nenes.

Wilson, també va tenir el seu pròpi stand al village, on disposava de raquetes de test i també d’una “ruleta boja” on els assistents van poder aconseguir fantàstics premis

Tret diferencial

Sistema de Joc de la Xpress Tennis Cup
– Durada partits: 20 minuts
– Rondes: Cada ronda es disputarà 1 partit individual i 1 partit de dobles
– Sistema rotació jugadors: durant el partit, el jugador/parella que guanya el punt, disputa el següent punt (màxim 2 punts seguits) i el jugador/parella que perd el punt, es canvia pel seu company/parella d’equip

Informació general Fase Barcelona

Tota la informació »

Preguntes Freqüents

Tota la informació »

Mira com ens ho vam passar a Lleida

Un petit video-resum del que va ser la Fase de Lleida de la Xpress Tennis Cup, amb més de 180 inscrits i 28 equips participants.
Video-resum »