Arranca la 5º edició de la Xpress Tennis Cup amb la primera prova a Lleida

CN Lleida, CT Lleida, CT Alcarràs, CT Alpicat, CT Urgell, La Serreta TC i CT Mollerussa van poder gaudir d’una intensa jornada de tenis en la que va destacar l’alt nivell d’implicació per part de tots els participants amb molt respecte a les mesures sanitàries anti-Covid.

El torneig que organitza la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occidente, amb la col·laboració de la firma esportiva Wilson, va donar el punt de sortida el passat dissabte amb la primera prova que es va disputar al CN Lleida i que ha tornat a posar en manifest que un torneig de tenis segur és possible, amb la responsabilitat de totes les parts implicades.

Gran il·lusió a la volta a les pistes de tenis

Han participat 30 equips i 170 tenistes en aquesta fase de Lleida, classificatòria per la Gran Final de Catalunya que tindrà lloc a finals de novembre.

La jornada va estar marcada per la gran assistència de participants, però sobretot per les ganes de tots els tenistes de tornar a disputar un torneig que ja està consolidat en el calendari esportiu. I, encara amb l’amenaça de pluja, el tenis va ser, com sempre, el principal punt d’atenció i diversió per esportistes i acompanyants.

Tant jugadors/es com entrenadors/es van competir en equip en representació del seu club sota els valors de l’esforç, treball en equip i respecte. A més a més, cada club va poder disposar d’una «zona de descans» pròpia, en la que es relaxaven entre partit i partit mentre duien a terme divertides activitats com el ping-pong o el Speed Ball, entre altres.

Quadre d’honor

A continuació, es detallen tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats, que a més a més han obtingut una plaça per la Gran Final de Catalunya.

Categoria Sub-10 Femenina
Guanyadores: CN Lleida
Finalistes: CT Lleida

Categoria Sub-10 Masculina
Guanyadors: CN Lleida
Finalistes: CT Urgell

Categoria Sub-12 Femenina
Guanyadores: CN Lleida
Finalistes: CT Urgell

Categoria Sub-12 Masculina
Guanyadors: CN Lleida
Finalistes: CT Lleida

Categoria Minitenis
Format no competitiu sense diferenciar classificació.
Tots els participants van rebre una medalla.

Agraïments

Agrair la participació de tots els equips i la col·laboració del Club Natació Lleida. També destacar el suport de Wilson, A-Champs, Weikis, Aquadeus, Quely i Risi.
Gràcies a totes i tots!