Xpress Tennis Cup arriba a Girona

La Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, organitza la 3a edició del torneig Xpress Tennis Cup.
Quatre fases provincials (Girona, Lleida, Tarragona, Barcelona) formaran l’Xpress Tennis Cup de Catalunya, que culminarà amb una gran final entre els equips finalistes de les diferents fases provincials.

Fase provincial de Girona

El proper 6 d’abril, el torneig Xpress Tennis Cup arriba a Girona. Tindrà com a seu oficial el prestigiós Club Tennis Llafranc

La Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i la marca d’equipament esportiu Wilson han posat en marxa la 3a edició de l’Xpress Tennis Cup, un projecte esportiu que té com a objectiu impulsar el tenis de base. En concret, el campionat s’adreça a nens i nenes d’entre 5 i 12 anys que formin part d’un club de tenis.

Com a novetat d’aquest any, el torneig comptarà amb un total de tres circuits diferenciats (Catalunya, Comunitat de Madrid i Comunitat Valenciana) en què nens i nenes representaran per equips als seus respectius clubs en l’innovador format de partits de 20 minuts. Està previst que en aquesta edició hi participin més de 2.500 jugadors i 270 equips de clubs de tenis de les tres comunitats autònomes.

Un format diferent

Sistema de joc diferencial:
– Torneig xpress: tot el torneig es disputa en poc més de 4 hores (de 15:00 h a 19:30 h – més informació sobre horaris)
– Durada dels partits 20 minuts (round robin)
– Rondes: en cada ronda es disputarà 1 partit individual i 1 partit de dobles.
– Rotació dels jugadors: durant el partit, el jugador/parella que guanya el punt disputa el punt següent (màxim 2 punts seguits) i el jugador/parella que perd el punt es canvia pel seu company/parella d’equip.

Preguntes freqüents: Tota la informació »

Inscripcions gratuïtes!

Ja ha començat el termini d’inscripció per participar en les diferents fases i seus de l’Xpress Tennis Cup.
Animem tots els clubs de tenis a formalitzar la inscripció i, així, poder reservar una plaça per als seus equips.
RRecordem que les inscripcions són gratuïtes i les places molt limitades. Reserva la teva plaça!
Formulari d’inscripció »

Més enllà de les pistes

A més, per motiu del torneig, es duran a terme diferents activitats. A la Fun Zone es podran provar els últims models de les raquetes Wilson, així com jugar a tenis amb les Gigant Rackets, enfrontar-se al Tritennis o posar a prova la punteria.

Un any més, Tennis Aid ambé estarà present en un dels estands del village. Els participants i acompanyants hi podran adquirir material com ara samarretes i polseres en benefici d’aquesta associació.

A més, els equips finalistes i guanyadors de les fases provincials i de la gran final de cada comunitat rebran material esportiu Wilson.

Seus i dates Catalunya

Xpress Tennis Cup – Catalunya
I Fase provincial: Club Tennis Llafranc (Girona) – 6 d’abril
II  Fase provincial: Club Natació Lleida (Lleida) – 4 de maig
III Fase provincial: Club Tennis Tarragona (Tarragona)- 25 de maig
IV Fase provincial: Cercle Sabadellès (Barcelona) – 15 de juny
Gran final Cataluña: Cercle Sabadellès (Barcelona) – 16 de juny

Així ens ho vam passar en l’edició anterior!

Fes el teu equip!

T’animem a formar el teu equip i reservar, com més aviat millor, una plaça per als vostres equips.
Recordem que les inscripcions són gratuïtes i les places molt limitades.
Formulari d’inscripció »