Campus CDIA

Campus de tecnificació per a esportistes amb discapacitat

Campus de tecnificació d'esquí i snowboard adaptats

Any rere any, la nostra Fundació, en col·laboració amb el Centro de Deportes Inclusivos de Arán (CDIA), duu a terme els campus de tecnificació perquè tant esportistes ja iniciats com alguns de principiants perfeccionin la seva tècnica i els seus coneixements d'esquí alpí i snowboard de la mà de tècnics, nutricionistes i psicòlegs de l'equip nacional del Centro de Deportes Inclusivos de Arán.

En el Campus Fundación Occident hi participen, d'una banda, esquiadors i riders amb una primera experiència en competició i, d'una altra, esportistes amb un nivell de competició inicial, per la qual cosa a l'hora de treballar en pistes les propostes són diferenciades i adaptades al nivell tècnic de cada participant.

La Vall d'Aran i la seva estació d'esquí de Baqueira Beret, de la qual Jesús Serra Santamans va ser un dels principals promotors, són l'escenari idíl·lic perquè els 20 esportistes seleccionats millorin les seves capacitats tant tècniques com competitives en aquestes concentracions dels Campus Fundación Occident.

Des de l'edició del 2021, el campus, a més de ser adaptat, també és inclusiu, ja que hi conviuen esportistes amb discapacitat amb altres joves esquiadors de la Vall sense discapacitat, amb la qual cosa es genera un entorn integrador i de coneixement de les múltiples capacitats de cada esportista.

Les dates per a aquesta temporada 2023/2024 són:

- Del 17 al 22 desembre de 2023 (finalitzat).

- Del 21 al 26 de gener de 2024 (finalitzat).