Xpress Tennis Cup

Esport

La Fundació i l'esport

A la Fundació Occident apostem pel desenvolupament de l'esport i les persones amb discapacitat física, intel·lectual o sensorial a través d'esdeveniments i accions esportives exclusives per a aquest col·lectiu.

Gràcies al nostre treball amb centres com el Centre d'Esports Inclusius d'Aran (CDIA), hem aconseguit la integració i l'evolució de l'esport i la discapacitat ajudant a promocionar l'activitat física per a persones amb discapacitat.

A més, amb això cerquem la integració de persones amb discapacitat davant diferents tipus d'esports i activitats físiques, i un exemple d'això són els tenistes professionals en cadira de rodes Quico Tur i Lola Ochoa.

El torneig de tenis base Xpress Tennis Cup i el trofeu d'esquí Fundació Occident, que se celebra a Baqueira Beret, són altres dels nostres esdeveniments esportius més rellevants.

Què fem

Foment de la pràctica esportiva

Apostem pel foment de la pràctica de l'esquí de competició per a joves i gent gran amb el Trofeu d'Esquí Fundació Occident.

A més, l'Xpress Tennis Cup és un dels tornejos organitzats per la Fundació Occident que promou el tenis entre els més petits.

Donem suport a l'esport adaptat

Suport a l'esport per a persones amb discapacitat, tant professional com amateur. Des de la Fundació Occident, col·laborem amb esportistes d'elit, com Quico Tur o Lola Ochoa, per la integració de l'esport i la discapacitat

Promovem activitats físiques per a familiars amb discapacitat

Promovem activitats esportives per a familiars amb discapacitat. També treballem en activitats centrades en aquestes persones gràcies als nostres col·laboradors i mediadors, pensant en el benestar i el desenvolupament a través de l'esport.

Més projectes

Xpress Padel Cup 2024

En el 2024 es celebrarà la 4. ª edició del campionat esportiu Xpress Padel Cup, iniciativa de la Fundació Occident i en col·laboració amb Wilson.

Experiència esportiva a Guipúscoa

Copa d'Espanya inclusiva d'esquí alpí

Lola Ochoa

Donem suport a la carrera professional de la tennista Lola Ochoa, considerada una de les grans jugadores de tennis en cadira de rodes d'Espanya.