Setmana Blanca

Experiència deportiva d'hivern pera familiars d'empleats i mediadors

La Fundació Occident organitza, en col·laboració amb el Centre Nacional d'Esports Inclusius d' Arán (CDIA), una experiència deportiva gratuïta per a familiars amb discapacitat dels empleats i mediadors del GCO. L'estació d'esquí de Baqueira Beret és l'escenari per practicar esquí, un esport perfectament accessible per a qualsevol: només és qüestió de tenir l'equip adequat i aprendre a utilitzar-lo.

L'esquí transmet una sensació de llibertat increïble i permet a les persones amb discapacitat gaudir de la natura i la muntanya. Els beneficis físics i mentals que proporciona aquest esport són innombrables: enforteix l'autoestima, aporta motivació, els ajuda a sortir de l'aïllament, millora l'equilibri mental… En definitiva, és una oportunitat única per ampliar la seva autonomia. Compartir aquesta activitat amb familiars i altres persones amb discapacitat és una experiència inigualable en un entorn natural meravellós.

L'edició que es va celebrar el 2024 va tenir lloc del 6 al 10 de març.