Lola Ochoa

Lola Ochoa: campiona de tennis adaptat

La número 1 de la classificació nacional de tennis adaptat, Lola Ochoa, disposa des de l'any 2014 del suport ferm de la nostra fundació.

Després d'uns inicis complicats, va encaminar els seus esforços per arribar a la selecció espanyola femenina i convertir-se en la número 1 de la classificació espanyola. L'any 2012 va arribar a la posició 14 de la classificació internacional en la categoria individual femenina i a la 17 de la categoria de dobles femení.

Durant la seva carrera, ha obtingut diversos trofeus individuals a nivell internacional, com el North West Challenge (Regne Unit), l'Argentina Open, l'Israel Open o el Montichiari Open (Itàlia). En la categoria de dobles, cal destacar el Sion Open (Suïssa) i el Torneo Internacional Fundación Emilio Sánchez Vicario, entre d'altres. A més, va rebre el Premi al Mèrit Esportiu de la Ciutat de València els anys 2006 i 2012 i va ser l'abanderada de l'equip espanyol de la Copa Davis 2011.