Projecte beca CNB CSIC 2022

Projecte beques amb el CNB-CSIC

El Centre Nacional de Biotecnologia i la Fundació Occident presenten la nova convocatòria d'ajudes per a grups d'investigació del CNB

La col·laboració entre la Fundació Occident, del Grup Catalana Occident, i el Centre Nacional de Biotecnologia (CNB-CSIC) va començar el 2019 amb el seu suport directe a projectes d'investigació sobre la COVID-19. En aquesta línia s'emmarca una nova iniciativa de la Fundació per continuar oferint el seu suport a la investigació i als valors que aquesta representa, finançant diversos projectes científics al CNB, d'acord amb un conveni subscrit entre la FJS i el CSIC el desembre del 2021.

Aquesta nova convocatòria és una mostra de l'interès de la Fundació per seguir contribuint al desenvolupament de la investigació que es fa al CNB. En la convocatòria es tenen en compte dues modalitats, totes dues dirigides a investigadors joves; d'una banda, es finançarà un projecte de tesi doctoral al CNB i, de l'altra, s'oferiran borses d'ajudes destinades al finançament de fins a quatre grups emergents del centre.

El Centre Nacional de Biotecnologia (CNB) és un centre d'investigació que forma part del Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC) i destaca per una investigació versàtil i interdisciplinària, combinant tècniques de biologia molecular amb les últimes tecnologies en el camp de la biologia funcional i estructural.

El CNB té com a objectius adquirir coneixements i desenvolupar noves tecnologies en les àrees de la salut humana i animal, l'agricultura, la microbiologia i el medi ambient; transferir els avenços científics per al benefici de la nostra societat; formar futures generacions d'investigadors i tecnòlegs, i informar i fer partícip la societat dels avenços i beneficis de la biotecnologia.

El passat 24 d'octubre va tenir lloc una reunió entre els becats.