Soo Jung Ann

Concert de Soo Jung Ann, guanyadoradel Concurs Maria Canals, a Madrid

18 d'octubre

Soo Jung Ann, guanyadora del Concurs Maria Canals, oferirà el seu últim concert el dijous 18 d'octubre de 2018 a Madrid. La pianista de Seül és llicenciada de Música per la Korea National University of Arts i té un màster d'Interpretació Músical per la Royal Irish Academy of Music, on també va fer el doctorat amb la direcció dels professors John O'Connor i Thérèse Fahy. El 2012 va obtenir el primer premi al Concurs Internacional de Música Maria Canals, en la seva 58a edició, després del qual va continuar els seus estudis a la Universität Mozarteum de Salzburg (Àustria).

Abans del Maria Canals, Ann havia obtingut nombrosos reconeixements i guardons en certàmens com els concursos internacionals de piano de Hong Kong o Hamamatsu (el Japó), o el Chopin de Salzburg (Àustria), entre d'altres.

El seu historial d'actuacions recull escenaris de Corea —amb la Prime Philharmonic Orchestra—, França —recital Animato— o Irlanda —concerts anuals de l'Orquestra Simfònica RIAM—.

Lloc web: www.soojungann.com