La teva ciutat s'omple de pianos

Descobreix el projecteLa teva ciutat s'omple de pianos

Omplir de pianos de cua les zones més emblemàtiques de les ciutats perquè, qui vulgui, pugui tocar-los per inundar els carrers de música i democratitzar la pràctica universal de la música. La iniciativa és fruit de la col·laboració entre el Concurs Internacional Maria Canals i la Fundació Occident.

Aquesta acció va tenir els seus inicis a Madrid el 2012, i des de llavors no ha deixat de promoure la divulgació de la música a través de la participació ciutadana. El resultat és una festa diversa, en què el piano és l'element central i les notes musicals l'entorn, però els verdaders protagonistes són els ciutadans que s'asseuen a tocar o els que simplement s'aturen a delectar-se amb les diferents sintonies, o cadascun dels artistes de qualsevol categoria que es reuneixen per improvisar petites performances, concerts o jam sessions.

La teva ciutat s'omple de pianos ha aconseguit l'objectiu d'acostar la música i el piano a totes les places on ha arribat durant aquests anys a Barcelona, Madrid, Bilbao, Sevilla, Salamanca, Cadis, Toledo, València, Màlaga, Santiago de Compostel·la, Lleó, Granada, Sant Sebastià, Saragossa, Càceres, Santander, Logronyo o Palma de Mallorca, entre altres.

Quines són les dates i ciutats d'aquest 2024?

Aquest 2024, el projecte "La teva ciutat s'omple de pianos" estarà present en diverses ciutats. Les dates i localitzacions són les següents:

• 17/05/2024 Valladolid
  • 31/05/2024 Passeig de Gràcia
  • 25/10/2024 Madrid

Us hi esperem, juntament amb els pianos de cua, per gaudir amb vosaltres d'unes jornades plenes de màgia i música.