Concert Ievgueni Konnov

Concert de Ievgueni Konnov, guanyador delConcurs Maria Canals, a Sevilla

El pianista rus Ievgueni Konnov ha realitzat concerts a diversos auditoris d'Alemanya, Àustria, Itàlia, Espanya, Malta, Polònia i Rússia. El 2014 va obtenir el primer premi al Concurs Internacional Siegfried Gschwilm d'Augsburg, Alemanya. El 2016 va guanyar el primer premi al Concurs Internacional Piano Talents a Milà, Itàlia. A més, també va obtenir el primer premi a la categoria Excel·lència i el premi especial a la Millor interpretació de música russa al Concurs Internacional de Piano Her Royal Highness Princess Lalla Meryem a Rabat, Marroc.

El 2017 va guanyar el primer premi a la 1a edició del Festival de Piano Clavis Bavaria i el premi especial a la Millor interpretació de música russa al Concurs Internacional de Piano a Bad Tölz, Alemanya. També va obtenir el primer premi de la 1a edició del Concurs Internacional Mozart a Berlín, Alemanya, el primer premi al Festival de Piano de Malta, a La Valletta, el primer premi al Concurs Internacional de Piano Compositores de España a Madrid i el primer premi a la 2a edició del Concurs Internacional de Piano Future Stars, entre altres premis i reconeixements.