Martina Filjak

Concert de Martina Filjak, guanyadoraConcurs Maria Canals, a Bilbao

17 d'abril

La pianista croata Martina Filjak, guanyadora del Concurs Internacional de Música Maria Canals el 2008, serà a Bilbao aquest 17 d'abril per oferir un concert de piano.

La gran pianista Filjak ha obtingut un gran reconeixement internacional, a més d'aquest primer premi, amb guardons com la medalla d'or, el primer premi i el premi Beethoven en la competició internacional de piano de Cleveland (2009); el primer premi de la competició Viotti de piano de Vercelli (Itàlia, 2007), i el cinquè premi en el concurs Ferruccio Busoni (Itàlia, 2007).

Durant els últims anys ha actuat amb importants orquestres internacionals, com la de Cleveland; les simfòniques de Barcelona, Bilbao, Granada, Nancy i San Diego; la Filharmònica d'Estrasburg, o l'Orquestra de Cambra d'Israel. També ha ofert concerts en escenaris com el Palau de la Música Catalana de Barcelona, la Konzerthaus de Berlín (Alemanya), el Jordan Hall de Boston (Estats Units), la Sala Verdi de Milà (Itàlia), la Konzerthaus de Viena (Àustria) o l'Auditori Nacional de Madrid.