Jon Santacana

Jon Santacana: tot un exemple d'esportivitat i superació

La nostra Fundació dóna suport a l'esquiador Jon Santacana, medallista paralímpic, en la seva carrera esportiva. Amb menys d'un 10% d'agudesa visual, Santacana ha aconseguit, amb l'ajuda del seu guia, Miguel Galindo, nombrosos premis al llarg de la seva trajectòria com esquiador, com les recents tres medalles del Mundial d'Esquí Alpí Adaptat, celebrat a Tarvisio (Itàlia) el gener del 2017, amb un descens a 120 quilòmetres per hora. Entre els seus molts triomfs, destaquen un or en els Campionats del Món de Anzerw 2000 (Suïssa), i un or i dues plates als Jocs Paralímpics de Vancouver 2010 (Canadà).

Per a nosaltres és un orgull donar suport a Jon Santacana. Un dels nostres objectius és estar sempre presents en la promoció dels esports paralímpics dins dels valors d'integració, esforç i afany de superació que va propulsar el nostre fundador, Jesús Serra Santamans, gran apassionat dels esports d'hivern.