Torneig de pàdel benèfic per a la associació Apadema

Torneig benèfic de pàdel

La Fundació Jesús Serra dona suport a Apadema en la seva missió per atendre a persones adultes amb discapacitat. L'associació ajuda a aquestes persones a desenvolupar la seva personalitat i a integrar-se en la societat.

La Fundació Jesús Serra col·labora amb Apadema (Associació de Pares per a la Promoció i Atenció al Discapacitat Intel·lectual Adult) des de fa més de dotze anys, per donar suport a l'organització del torneig de pàdel benèfic anual en el qual participen empleats del Grup Catalana Occident, mitjançant el qual projecten la tasca de la seva associació i recapten fons econòmics per a la seva missió.

Aquesta associació sense ànim de lucre, creada el 1983 per un grup de pares amb fills majors d'edat afectats per discapacitats intel·lectuals, té com a principal objectiu la promoció, la cura i el tractament de persones adultes amb discapacitat intel·lectual perquè rebin l'assistència necessària per poder desenvolupar la seva personalitat i integrar-se en la societat.

Gràcies al suport d'entitats com la nostra, Apadema pogut continuar atenent dones afectades per discapacitats intel·lectuals de grau moderat i sever; seguir prestant serveis a usuàries amb recursos econòmics limitats, i materialitzar nous programes per al desenvolupament de l'autonomia personal i la inserció laboral de les participants, la qual cosa afavoreix la seva integració social.

L'edició de l'any 2022 es va celebrar des del 20 al 30 de Juny.