Vestard Shimkus

Concert de Vestard Shimkus, guanyador delConcurs Maria Canals, a Tenerife

Vestard Shimkus, guanyador del Concurs Maria Canals, ofereix un concert el pròxim divendres 31 de maig a Tenerife. El pianista letó va guanyar el 2009 la 55a edició del Concurs Internacional de Música Maria Canals i ara mateix és un músic d'un gran prestigi internacional. Va començar a tocar el piano amb només cinc anys i es va consagrar arreu del món després d'actuar amb l'Orquestra Filharmònica de la BBC, l'Orquestra Simfònica de la Ciutat de Birmingham i l'Orquestra Nacional de França, entre d'altres.

Les seves interpretacions són famoses per la seva “tècnica naturalment brillant”, com va definir el diari alemany Main Post, per la passió que projecta i per la seva atenció extrema pel que fa a transmetre la història emocional real de cada frase musical, que dirigeix la imaginació de l'oient. Vam gaudir de l'ocasió de ser-ne testimonis en els tres magnífics concerts que va celebrar, amb la nostra Fundació, l'any 2011 a Bilbao, Tenerife i Granada.

Shimkus ha rebut nombrosos reconeixements per la seva brillantor musical, entre els quals s'inclouen l'Ordre de l'Estrella Blanca d'Estònia i la Insígnia d'Or de l'Ordre al Mèrit de la República de Polònia per la seva destacada contribució al cicle de concerts dedicat al 200è aniversari del naixement de Chopin.

Lloc web: vs.no-te.com