Fundació abracadabra

Fundación Abracadabra: festival de màgia per a empleats

La nostra fundació col·labora amb la Fundación Abracadabra per recuperar l'alegria dels més petits i regalar, any rere any, màgia solidària a qui més ho necessita; és a dir, nens hospitalitzats, persones grans, persones amb discapacitat psíquica o física, joves en risc d'exclusió social i qualsevol altre col·lectiu que estigui passant per un estat emocional complicat i vulgui sentir la il·lusió de la màgia.

Des de la seva creació l'any 2005, Fundación Abracadabra està present a prop de 50 hospitals, ha portat la seva màgia a més de 1.300.000 beneficiaris i ha donat formació a més de 5000 aprenents de mag. Artistes de la talla de Jorge Blass, Alberto de Figueiredo, Jandro, Iván Santacruz o Juanky formen part d'aquesta entitat com a mags solidaris i ajuden a portar la il·lusió a totes les persones perquè creïn un somriure a les seves cares.

La edició de l'any 2020 va tenir lloc el mes desembre, i va ser en línia a causa de la situació de crisi sanitària, en la qual els empleats del Grup Catalana Occident van poder gaudir d'un festival de màgia fantàstic, organitzat per la Fundación Abracadabra.

El 16 de desembre de 2023 es va celebrar la edició a Madrid

La pròxima entrega es celebrarà el dia 15 de desembre de 2024.