Beques de grau jesús serra

Beques de grau Jesús Serra

Sol·licita la teva beca

Les beques de grau Jesús Serra de la Fundació Occident són beques per a estudis de grau universitari per a joves que volen ser els primers a saltar totes les barreres. Els primers de la seva família a anar a la universitat o les primeres de la seva família a cursar estudis STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques). Els primers a formar part d'una comunitat de mentoria que els ajudarà a arribar encara més lluny.

La Fundació Occident convoca 12 beques per a dues vies d'accés:

Primera generació d'estudiants universitaris: 6 beques per a alumnes que volen ser els primers de la seva família a cursar estudis universitaris. Està oberta a totes les àrees del coneixement.

Primera generació de dones en STEM: 6 beques per a alumnes que vulguin ser les primeres de la seva família a titular-se en graus STEM (matemàtiques, física, ciències biològiques, enginyeries, etc.)

Dates de la 1a edició

24/04/2024: Obertura de la convocatòria