Beca Llaços - Fundació Prevent

Fundació Prevent.Beques Llaços

Fundació Prevent impulsa, en col·laboració amb la Fundació Occident, el programa de Beques Llaços, caminant al costat dels adolescents amb discapacitat severa i de les seves famílies cap a l'obtenció d'estudis superiors, promovent la continuïtat escolar entre els joves amb discapacitat que es troben a l'etapa d'educació obligatòria o que l'han abandonat prematurament.

Les beques Llaços de la Fundació Prevent treballen, dia a dia, per evitar l'abandonament escolar, acompanyar i motivar per accedir a una formació de nivell superior i incrementar les oportunitats d'accés al mercat laboral. Tot això per aconseguir l'objectiu final: promoure una transformació del mercat laboral cap a la veritable inclusió de professionals amb discapacitat.

El programa ofereix una sèrie de tallers de capacitació per als estudiants que els aporti eines per visualitzar i afrontar la inclusió al món laboral en el futur. A més, el programa compta amb un itinerari de mentoria que acompanya aquests joves estudiants i els acosta al món de l'empresa. Empleats d'Occident participen en aquest programa de mentoria.