Beca Nova Fundació Prevent

Beques Nova i el desenvolupamentde talent universitari

Beques Nova neix amb l'objectiu de detectar el talent entre l'alumnat universitari amb discapacitat a Espanya, i orientar i connectar els joves amb empreses, capacitant-los més enllà de l'itinerari curricular.

Des de la Fundació Prevent acompanyen i connecten tots aquells estudiants universitaris que tinguin alguna discapacitat amb empreses afins, per treballar en la inclusió social, reforçant el compromís de continuar facilitant l'accés al mercat laboral d'aquests joves i evitar, d'aquesta manera, la imminent exclusió, en el marc d'un món laboral fins a la data excloent, per al talent amb discapacitat.

I quins són els objectius del Programa Beca Nova?

• Brindar noves oportunitats de treball per als joves amb discapacitat en el pitjor context laboral dels últims 14 anys, per tal d'arribar i impactar positivament en la salut emocional dels joves amb discapacitat, i revertir la seva situació d'aïllament i allunyament del mercat laboral.
  • Donar als estudiants universitaris l'oportunitat de demostrar les aptituds i actituds adequades per desenvolupar el talent necessari per incorporar-se al mercat laboral.
  • Oportunitats de coneixement mutu entre joves i empreses, proporcionant activitats i espais perquè les persones participants mostrin la vocació, l'orientació al treball, les competències i el compromís.