Prenent consciència school

Tomando Conciencia Schools

TCSchools, un programa per fomentar els hàbits saludables a les escoles

Un dels valors primordials a la Fundació és promoure la consciència social i la salut a través de diferents iniciatives. En aquest cas, la Fundació Occident i l'agència Bakery prenen les aules amb motiu d'un projecte pedagògic que ha estat batejat amb el nom de “Tomando Conciencia Schools”. Aquest programa consta de diverses lliçons i reptes que es desenvoluparan a diferents escoles, per tal de promoure hàbits saludables en nens i nenes de 10 a 12 anys. En les seves edicions anteriors, el programa va aconseguir diverses fites, com augmentar un 6% els nens i les nenes que esmorzen diàriament o reduir un 5% el consum de menjar ràpid i un 7% la brioixeria industrial.

*Actualment Fundació Occident no està col·laborant conjuntament amb el projecte "Tomando Conciencia".

Aquest any, la Fundació s'encarrega de promoure i crear contingut per a tres de les dotze lliçons del programa i dos dels quatre reptes. Aquestes lliçons i reptes comprenen diferents temàtiques, com ara l'alimentació saludable, l'activitat diària o la comunicació i expressió d'emocions. El desenvolupament d'aquestes activitats i lliçons s'efectua a través de continguts digitals sobre tres personatges animats que apareixen com a referents en contes il·lustrats, vídeos o qüestionaris adaptats al públic infantil. Per reforçar el programa, es compta amb la col·laboració d'ambaixadors de la importància d'Astrid Fina, medallista paraolímpica, i Quico Tur, campió de tennis en cadira de rodes.