Deporte y Desafío

Activitats esportives per afamiliars amb discapacitat

Integració a través de l'esport

A la Fundació organitzem activitats esportives per als familiars amb discapacitat dels empleats i dels mediadors de GCO, activitats que coordinem amb la Fundación Deporte y Desafío. Amb aquestes activitats, tenen l'oportunitat de practicar esports com ara el surf, el busseig, l'hípica o el senderisme, esports guiats per professionals especialitzats que ajusten l'aprenentatge a les seves necessitats.

L'objectiu principal de Fundación Deporte y Desafío és fomentar la integració social de les persones amb discapacitat física, intel·lectual o sensorial a través de l'exercici físic i l'esport. D'aquesta manera, es promou la seva independència i se'ls ajuda a descobrir un potencial. La fundació ofereix programes esportius de tots els estils, com ara l'esquí, el pàdel, el ciclisme o el busseig, entre d'altres. A més, organitza festes benèfiques, torneigs, curses solidàries o jornades de sensibilització.

Un exemple d'això és l'edició de 2019,  en la qual es van realitzar activitats eqüestres i d'escalada per a aquests col·lectius, amb la finalitat d'incentivar-los en el desenvolupament d'aquestes activitats esportives.