Trailwalker

Cursa solidària de 100km Trailwalker

La Fundació Occident corre per una bona causa.

Les marxes Trailwalker 2018 presenten dos pilars fonamentals: d'una banda, els grans esforços físics i psicològics a nivell individual i d'equip; de l'altra, l'objectiu solidari de recaptar la quantitat de fons més elevada possible per facilitar l'accés de l'aigua a les persones que més ho necessiten. En aquest sentit, els equips de la Fundació Occident, que estan formats per treballadors i mediadors del Grup Catalana Occident, han aconseguir sumar una donació de 30.000 euros, la qual cosa es tradueix en aigua potable per a 9.277 famílies.

A països com ara Etiòpia o el Txad, les malalties relacionades amb l'aigua bruta són la causa principal de morts en nens i dones, fins i tot per davant de la sida. Per això, els kilòmetres que corren els equips de la Fundació aconseguiran salvar moltes vides. La recaptació total de les tres edicions de la Trailwalker arriba al milió d'euros. Aquests diners contribuiran al desenvolupament de més de 400 projectes que Oxfam Intermón té oberta a les zones amb menys recursos del planeta.

El termini d'inscripció a la Trailwalker 2018 segueix obert. El doble repte esportiu i solidari torna de nou per a tothom que vulgui viure aquesta experiència increïble.