Xpress Padel Cup 2022

Xpress Padel Cup 2024

Des de la Fundació Occident celebrarà la 4. ª edició de l'Xpress Padel Cup. Es tracta d'un campionat de pàdel juvenil que té el propòsit d'impulsar la pràctica del pàdel entre nois i noies, prioritzant els valors i la diversió que ofereix l'esport.

Xpress Padel Cup és un dels projectes esportius que impulsem des de la nostra fundació, ja que creiem en el foment del pàdel com a esport. El torneig de 2024 està obert a tothom que hi vulgui participar (categories Sub-12 i Sub-14) i, a més, les inscripcions són gratuïtes i es poden fer a través del club al qual es pertanyi o mitjançant la inscripció en línia.

Com i on es va celebrar el Xpress Padel Cup 2024?

El campionat de l'Xpress Padel Cup de 2024 es celebrarà a Madrid, Bilbao i Barcelona, en què els participants representaran els seus clubs.

D'altra banda, el format dels partits es va fer en un màxim de 20 minuts, i va acollir tots els joves que hi van voler participar.

El torneig Xpress Padel Cup 2024 va tenir lloc en les dates següents:

Comunitat de Madrid

- 08-09/06/2024 (Madrid)

País Basc:

- 15-16/01/2024 (Bilbao)

Catalunya:

- 29-30/06/2024 (Barcelona)

Més informació sobre el campionat de pàdel