Deusto Business School

Programa de Beques Fundació Occidentamb Deusto

La Universitat de Deusto és un referent d'excel·lència i qualitat acadèmica que ofereix graus i dobles graus, màsters, doctorats, programes executive, cursos d'idiomes i cursos d'estiu de diferents àrees de coneixement. Deusto Business School és l'escola de negocis de la Universitat de Deusto. La seva activitat docent es nodreix de programes per a la formació de directius durant les seves diferents etapes professionals i personals.
En el programa de Beques Fundació Occident per a joves Deusto Business School impulsem la formació de cinc nous estudiants amb pocs recursos però amb una trajectòria acadèmia destacable.

Les Beques Fundació Occident formen part del Fons de Beques Deusto, un programa d'ajudes que té com a objectiu oferir estudis superiors a estudiants que no compten amb els recursos econòmics necessaris per a cursar estudis universitaris de grau, amb l'objectiu de potenciar no sols la formació si no també la solidaritat i la inclusió.

Aquestes beques tenen els mateixos requisits acadèmics i econòmics que les Beques Deusto de Grau. Aquells estudiants que acreditin major excel·lència acadèmica i que vagin a estudiar un Grau o Doble Grau a Deusto Business School, podran ser beneficiaris de les beques Fundació Occident.