Beques joves talents

Beques per a joves amb talent

La Fundació Occident té diversos acords de col·laboració amb escoles de negoci i administracions públiques per promoure les Beques Fundació Occident amb l'objectiu d'oferir una formació de qualitat, per tal de fer prevaldre el principi d'igualtat d'oportunitats.

El lideratge social del futur sortirà de joves amb talent, actitud i compromís i ben formats. És per això que aquestes Beques Fundació Occident compten amb acords de col·laboració amb escoles de negoci de prestigi, com la Universitat de Deusto o IQS. A més, la Fundació, en col·laboració amb l'Ajuntament del Pont de Vilomara i Rocafort (Barcelona), promou aquestes beques entre els joves estudiants de la localitat natal del fundador del Grup Catalana Occident.

La formació és un dels eixos essencials de l'actuació de la Fundació, que no cessa d'oferir possibilitats als joves per al desenvolupament de les seves habilitats i competències professionals i personals.

El 21 de febrer de 2022 es va realitzar el lliurament de la beca.