Beca grup Sifu

Beques SuperArte:Fundació Grup Sifu - Guillem León

A la Fundació Occident col·laborem amb el projecte d'art inclusiu impulsat per la Fundació Grup Sifu, que promou el desenvolupament artístic de les persones amb discapacitat com una via per a la inclusió i la millora de la seva qualitat de vida, fomentant la inserció social i laboral.

El seu programa Beques SuperArte, afavoreix el desenvolupament dels artistes amb discapacitat per tal d'ajudar-los a aconseguir un projecte professional i de formació continuada en estudis de música o dansa durant el curs acadèmic, mantenint l'excel·lència docent com a eix vertebrador.

Aquest curs el beneficiari de la nostra Beca Excel·lència de Piano 2023 és el jove Guillem León, pianista amb discapacitat visual, que actualment està fent els estudis a la Royal Academy of Music de Londres.

Guillem León ha guanyat ja diferents premis internacionals com la Bella Music Foundation International de Nova York i l'International Online Piano Competition “Gloria Artis” de Viena.

Després de la seva formació al Conservatori de Badalona fins als 18 anys, Guillem va ingressar al Conservatori del Liceu per cursar un grau superior i d'aquí a Londres, on segueix la seva formació amb la intenció de consolidar la seva carrera pianística.

La Fundació Grup Sifu desenvolupa un projecte cultural únic a Europa que valora i dona visibilitat a les capacitats dels artistes amb diversitat funcional a través de l'art.