Cerimònia de Fundación Prevent

Fundación Prevent: formacióper a tothom

Fundación Prevent té com a objectiu protegir la seguretat i la salut dels treballadors i facilitar la inclusió laboral i social de les persones amb discapacitat. Les dues missions constitueixen els pilars del conjunt d'accions que es desenvolupen i els elements pels quals la Fundació Jesús Serra dona suport a l'entitat.

Gràcies a ajudes com la de la nostra fundació, Fundación Prevent dona cada any beques per a persones amb discapacitat que volen cursar una formació superior o universitària. De fet, fa un mes es va celebrar en un esdeveniment emotiu a Barcelona, amb una assistència d'aproximadament 750 persones, l'acte oficial de lliurament de les beques.

No es van perdre l'acte els atletes de la Federació Espanyola d'Esports de Persones amb Discapacitat Física, que destaquen per la seva perseverança i fermesa en el palmarès nacional i internacional. També hi van assistir directius i voluntaris de les empreses que donaven els premis als joves talents universitaris, les persones encarregades de crear un mercat laboral més competitiu i responsable.

Aquest any, les aliances entre Fundación Prevent i empreses privades han permet becar a més de 100 persones amb discapacitat i finançar 4 projectes d'investigació sobre la prevenció de riscos laborals. Durant la cerimònia, es van exposar les iniciatives empresarial que van sorgir durant la segona edició de l'Aula d'Emprenedors: Aprèn i Emprèn, organitzada per ESADE i Fundació Prevent perquè diverses entitats col·laborin entre si per fundar start-ups i generar iniciatives d'autoocupació per a persones amb discapacitat. Pel que fa als riscos laborals, es van presenta les projectes amb beques d'I+D.
El programa de beques de Fundació Prevent aposta per l'adopció de polítiques i mesures que facilitin la formació de persones amb discapacitat, alhora que les apropa als estudis adequats en funció de les preferències personals i la vocació professional.