La Fundació Jesús Serra se suma a la iniciativa de la Federació Espanyola de Bancs d'Aliments

Col·labora amb el Banc d'Aliments!

Uneix-te a la FESBAL i la Fundació Occident en la lluita contra la fam

La Fundació Occident impulsa un grup de teaming, una plataforma en línia de recaptació de fons a través de microdonacions d'un euro, amb l'objectiu de sumar-se a la gran iniciativa social de la Federació Espanyola de Bancs d'Aliments (FESBAL). D'aquesta manera, oferim als col·laboradors del Grup Catalana Occident i a familiars i amics l'oportunitat d'aportar una petita ajuda en la lluita contra la fam.

La FESBAL es va fundar a Espanya l'any 1996 i inclou avui dia 55 bancs d'aliments que treballen sense descans cada dia per lluitar contra la fam en aquest país.
Si vols formar part del grup de teaming de la FESBAL i la Fundació Occident, només has de fer clic a l'enllaç que apareix a continuació, seleccionar l'opció “Únete a este grupo” i registrar-te amb una adreça electrònica i una contrasenya. Un cop ho hagis fet, formarà part del grup i podràs començar a donar un euro al mes perquè, tots junts, continuem construint un món més just.

Uneix-te a la lluita contra la fam!