Cerimònia de Fundación Prevent

Fundació Prevent: Programes per a persones amb discapacitat

Formació i inserció laboral sense barreres

Les persones amb discapacitat o diversitat funcional han recorregut un llarg camí durant les últimes dècades per lluitar pels seus drets. En aquest camí els dona suport i acompanya la Fundació Prevent, amb la qual la Fundació Occident col·labora activament. Fundación Prevent treballa per millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat o diversitat funcional a l'entorn laboral, alhora que fomenta l'esport adaptat i crea avenços quant a prevenció de riscos laborals.

Fundación Prevent dona, des de fa ja uns quants anys, les Beques Prevent per a Estudiants amb Discapacitat, amb la finalitat de que aquestes persones puguin accedir al món laboral amb la millor formació possible. Les beques se centren en formació universitària i cicles de grau superior i la seva missió és promoure la igualtat d'oportunitats en l'educació superior.

El 14 de desembre de 2023 es va dur a terme el lliurament de beques del projecte Fundació Prevent.